مستودع الشعار
  • English
  • العربية
  • Español
  • Français
تسجيل
تسجيل الدخول
مستخدم جديد؟ هل نسيت كلمة المرور؟
الرئيسية
المجتمعات والاويات
تصفح المجلات
تصفح المنشورات
  1. الرئيسية
  2. مراجعة حسب المؤلف

مراجعة حسب الطلب المؤلف "Mohammed Nabil Ghonim"

تسهيل البحث عن طريق كتابة الرواية الأولى
يظهر الآن 1 - 1 من 1
  • النتائج لكل صفحة
  • خيارات الفرز
  • صورة مصغرة
    مقالةوصول حر
    Evaluating the Experience of Developing and Using Building Construction E-Courses in Architectural Education
    (دار جامعة الملك سعود للنشر, 23/08/1437) Mohammed Nabil Ghonim
    Despite its relative spread recently, e-learning applications are as yet limited in architecturaleducation, and few experiences about this topic have been documented. This study attempts to participatein filling this gap and in revealing the impact of e-learning on architectural education by evaluating an experienceof developing and using building construction e-courses. The research applied an analytical methodology,and it has been divided into four parts. The first part reviews the theoretical background related toe-learning, the second part analyzes the standards and qualities of e-learning and e-courses, the third partdocuments the case study which comprises two building construction e-courses, and finally, the fourth partpresents a comprehensive evaluation of the experience and demonstrates a SWOT analysis for its positivesand negatives
حول دار نشر جامعة الملك سعود
  • دار جامعة الملك سعود للنشر
  • التاريخ والأهداف
  • رسالة من المشرف
  • الرؤية والرسالة
خدماتنا
  • خدمات النشر
  • خدمات الطباعة
  • مبيعات
  • خدمات المؤلف
  • الخدمات الفنية
  • خدمات التدريب
اتصل بنا
  • نموذج الاتصال
  • خريطة الموقع
  • دليل النشر
  • الأخبار والأحداث
الموقع

جامعة الملك سعود، حقوق الطبع والنشر © 2025 OtCloud


  • سياسة الخصوصية
  • الاستخدام النهائي
  • إرسال الملاحظات